Contul meu
Coșul meu

Nu ai niciun produs in cos.

Închide

Retur produse (dreptul de retragere)

Dreptul de retragere (retur) din contractul la distanță

Clientul persoană fizică, în calitate de consumator conform O.U.G. 34/2014 beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice din data în care Clientul sau o parte terță, alta decât transportatorul, și care este indicată de Client, intră în posesia fizică a Produselor pentru a se retrage din contractul încheiat la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri în afara celor direct legate de returnarea Produselor. Înainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza NYS Experience S.R.L. cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest scop, Clientul poate alege una dintre următoarele variante:

a. de a folosi modelul de formular electronic de returnare produs prevăzut pe Website - https://www.pure.360.ro;

b. de a face orice altă declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract pe un suport durabil;

c. de a completa și de a transmite în format electronic, la adresele de e-mail indicate pe Website, modelul de formular de retragere prevăzut în partea B din anexa  O.U.G. 34/2014.


Persoanele juridice nu beneficiază de prevederile privind retragerea din contract în acord cu O.U.G. 34/2014.


NYS Experience S.R.L. va comunica Clientului, fără întârziere, confirmarea de primire a formularului și/sau deciziei de retragere, iar Clientul trebuie să urmeze intrucțiunile din e-mail. În cazul în care completați Formularul de returnare produs de pe Website, vă vom transmite confirmarea de primire a cererii de retragere pe adresa de e-mail indicată.

NYS Experience S.R.L. nu va rambursa costurile suplimentare în cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de NYS Experience S.R.L..


Cu excepția cazului în care NYS Experience S.R.L. s-a oferit să recupereze în mod direct/nemijlocit produsele, Clientul returnează produsele sau le predă NYS Experience S.R.L. sau unei persoane autorizate de NYS Experience S.R.L. să recepționeze produsele, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care acesta a comunicat NYS Experience S.R.L. decizia sa de retragere din contract/de renunțare la Comanda Confirmată și livrata de NYS Experience S.R.L. Termenul este respectat dacă NYS Experience S.R.L. se oferă pentru bune relații comerciale să îndeplinească și să plătească formalitățile legate de trimiterea curierului în cazul în care acceptați prin email curierul indicat de societatea noastră.

Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și functionării produselor.


Produsul va fi returnat integral de preferat cu ambalajul nedeteriorat, cu accesoriile, manualele de utilizare și premiile (dacă au fost oferite în cadrul unor promoții). Dacă valoarea Produsului returnat în intervalul prevăzut de lege a fost diminuată din culpa Clientului (în perioada de 14 zile calendaristice Produsul trebuie utilizat doar pentru testarea modului de funcționare) sau devine nevandabil, atunci suma restituită Clientului va fi diminuată întemeiat, conform legislației în vigoare.


După primirea Produsului, NYS Experience S.R.L. transmite către Client o notificare scrisă (pe e-mail) prin care se confirmă recepționarea coletului, iar Produsul se predă către service pentru verificarea integrității și functionalității doar dacă s-au respectat termenele legale mai sus menționate. În caz contrar, se înștiințează Clientul prin e-mail cu privire la refuzul returului.


După verificarea Produsului, se întocmește de către un specialist service un document privind diminuarea valorii Produsului (dacă este cazul), suma restituită Clientului, urmănd să fie redusă corespunzător. Pentru produsele folosite de către consumator a căror valoare de vânzare este diminuată, Vânzătorul va percepe o taxa a cărei cuantum va fi comunicată în urma evaluării și a emiterii unui proces verbal, taxa va fi reținută din prețul achitat de consumator pentru aducerea produsului la conformitate în urma acordului consumatorului. Lipsa acordului Clientului de achitare a taxei va duce la refuzarea preluării returului. În cazul în care la returul produsului se observă că produsul a fost folosit și că valoarea acestuia s-a diminuat, Vânzătorul va fotografia produsul și va documenta cazul, ulterior va notifica consumatorul și îi va oferi acestuia posibilitatea sa păstreze produsul sau să achite o taxă de aducere la conformitate, care se va reține din valoarea totală deja achitată, pentru aducerea la conformitate a produsului și vânzarea acestuia ca produs resigilat. În cazul în care Clientul refuză returul produsului, acesta va fi ținut la dispoziția Clientului o perioadă de 90 de zile în depozitul Vânzătorului. Ulterior acestei perioade produsul va fi eliminat în condiții de mediu la o unitate avizată.


NYS Experience S.R.L. rambursează contravaloarea Produsului folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de Client pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina Clientului plata de comisioane în urma rambursării și/sau plata a fost făcută în numerar, caz în care Prețul va fi rambursat în contul bancar indicat de Client. În cazul tranzacțiilor online cu cardul (conform reglementărilor MasterCard și Visa) sumele trebuie returnate în contul de unde s-au primit banii. În cazul exercitarii dreptului de retragere, toate costurile directe legate de returnarea produselor inclusiv costul aferent transportului sunt suportate de către consumator și nu se returnează.


Taxele de aducere la conformitate a vehiculelor electrice vândute de NYS Experience S.R.L.:

Criteriu de evaluare
Taxa raportată la valoarea produsului
Accesorii desigilate, cu zgârieturi
10%
Piesă mică lipsă/deteriorată (exemplu: șuruburi/elemente plastic)
10%
Zgârieturi minore (exemplu : carcasă/ghidon/elemente plastic)
10%
Accesorii compatibile (exemplu: încărcător compatibil, altul decât cel original)
10%
Piesa mare lipsă/spartă (exemplu: cric, aripă)
15%
Lipsă încărcător
15%
Far/stop frână spart/lipsă
15%
Lipsă accesorii (exemplu: șa /geantă transport/suport telefon/cască/oglinzi)
30%
KM parcurși 40-60 km
30%
Taste/Butoane desprinse/lipsă
30%
Manetă frână/accelerație ruptă/lipsă
30%
Cabluri frână deteriorate/rupte/lipsă
30%
Chei pornire lipsă/rupte
30%
Zgomot în rulare/suspensie cu jocuri mecanice
40%
Zgomot în rulare/rulmenți roți cu jocuri mecanice
40%
Urme de uzură majore
50%
Display spart
50%
Zgârieturi profunde display
50%
Bucși suspensie rupte
50%
Roți deteriorate (exemplu: panâ/îndoite/sparte)
50%
Lovituri/zgârieturi majore/ fisuri/ îndoituri
100%
Carcasă spartă/fisurată
100%
Jocuri mecanice în ghidon/direcție
100%